Juu, eli olen tälläinen melko normaali, mutta silti kovin epänormaali nuorukainen Etelä-Suomesta. Juuri tänne aloin kirjoittelemaan, tosin runoja ja novelleja olen kirjoittanut jo muutamia vuosia. En ole mikään kovin hiljainen ihminen, mutta aina uudessa seurassa olen hieman... hiljaisempi ja muiden puheita enemmän kuunteleva. Olen koko ikäni ollut kovin eläinrakas ihminen, ja täältä kotoani löytyykin 3 rottatyttöä ja undulaattipariskunta. Lisäksi hoidan työkseni lähiympäristössä eläimiä, pääasiassa lenkitän koiria.

Netissä pyörin lähinnä vuodatuksen blogeissa, muutamassa nettiroolipelissä ja rakkausrunoissa, jossa olen ollut kirjautuneena jo hyvän aikaa. Harrastan kirjoittelun ja muun "vapaan harrastuksen" lisäksi kuvataidetta, tai oikeastaan se on käsityötaide. Lisäksi soitan kitaraa vapaa-ajallani.

En pidä kovin räikeistä väreistä, mutta esimerkiksi tummanpunainen, musta, valkoinen, maastonsävyiset, kuten vihreä ja muut ovat kivoja värejä. Musiikki on monipuolista, Yö on hyvä yhtye, mutta sitten kuuntelen myös raskaampia kuten Rob Zombieta. Sonata Arctica on hyvä, samoin Korn menee. Lisäksi Stratovariusta ja Disturbedia kuuntelen. Kirjoissa tykkään muunmuassa Stephen Kingin kirjoista, mutta yksi todella koskettava kirja, jota suosittelen oli Jodi Picoultin Sisareni puolesta.

Olen kihloissa todella ihanan poikaystäväni kanssa, ja podin suht pahaa masennusta tuossa vuosi sitten. Olen siitä kuitenkin päässyt kihlattuni ansiosta ylitse, mutta jos joskus masentaa, poistan pahaa oloani runojen muodossa.